سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش جز به پرهیزگاری پاکیزه نگردد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :5290
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/2/10
10:56 ع
موسیقی

سلام...

دوستان عزیزم من تازه وبلاگ زدم اگه راستشو بخواین من هیچی از وبلاگ و... چیزی بلدنیستم ولی این شاالله بایاری شما بتونم

یه وبلاگ خوب درست کنم دوستان عزیزم دوست دارم کمکم کنیدباورکنید هیچی ازتون نمیخوام به جزاینکه منو دروبلاگ سازی

 کمک کنیدچون هیچی بلد نیستم شاید این سوال به فکرهمه شما خطور کنه که اگه چیزی ازوبلاگ و... نمیدونی برا چی

وبلاگ زدی منم جواب این سوالو میدم قبل از اینکه ازم بپرسین من وبلاگ زدم برا اینکه دوست دارم همه چی توش بنویسم همه

چی باورکنید بیشتراز این دیگه مزاحمتون نمیشم

فقط تورو خدا کمکم کنید...

همتونودوست دارم

بوسسسسسسسبووووس

"یاعلی"

 

 


90/6/21::: 9:10 ع
نظر()
خستم